Klachten

Heeft u een klacht? Volg dan onderstaande klachtenprocedure:

  1. Bespreek uw klacht in eerste instantie met de leerkracht. Indien u er met de leerkracht niet uitkomt, neem dan contact op met de adjunct-directeur. Als dit onvoldoende is, neemt u contact op met de directeur.
  2. Mocht de klacht niet naar tevredenheid worden opgelost, dan kunt u een formele klacht indienen bij de bestuurder van Eduvier onderwijsgroep:
    Bestuurder Eduvier onderwijsgroep
    Postbus 2344
    8203 AH Lelystad
    secretariaat@eduvier.nl
  3. Heeft Eduvier uw klacht niet weg kunnen nemen, dan kunt u ­­­uw klacht laten onderzoeken door een deskundige en onafhankelijke klachtencommissie waarbij Eduvier is aangesloten, de Landelijke Klachtencommissie (LKC) van Stichting Onderwijsgeschillen (info@onderwijsgeschillen.nl, onderwijsgeschillen.nl).Het staat u ook vrij uw klacht direct te laten onderzoeken door deze deskundige en onafhankelijke klachtencommissie. In dat geval zal de commissie Eduvier bij de klachtafhandeling betrekken.

Vertrouwenspersoon

Voor meldingen over ongewenste omgangsvormen kunnen leerlingen en ouders terecht bij de hiervoor aangestelde contactpersonen op school. Indien nodig en gewenst, kunnen de contactpersonen de hulp inroepen van een externe vertrouwenspersoon van Stichting Veilig Onderwijs.